Annons:
Etikettsymtom
Läst 505 ggr
Lia
Lia Skrivet av sajtvärd eller medarbetare
2/15/16, 11:39 PM

Klagotråd

Har du haft en urusel dag? Vill du prata om det? Det är bara att vräka ur sig!

Annons:
Lia
2/16/16, 6:05 PM
#1

Idag har jag haft ont i magen och huvudet (såklart).

Love Lejonhuvadekaniner
2/19/16, 8:28 PM
#2

Hehe klagar nog varje dag! Men en vanlig vardag måt illa, ont i huvudet och magen, och gått på toa ca 10ggr:/

Mvh Elin:)
Ni får gärna ta er tid att gå in på min hemsida;)
http://ittholenskaniner.weebly.com/till-salu.html

Fridaaaa
2/20/16, 10:19 AM
#3

Idag är magen totalt ur balans och huvudvärk och förkylningen på det :(

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

[Kakan23]
2/25/16, 1:49 AM
#4

Dålig dag först hitta vett till våra marsvin pga skabb sen svin dålig mage lös från morgon o lös igen suck lär aldrig få sova :(. O hunger som känns som ett hål i magen i gasig känner jag med blev en förbaskat dålig kväll en då :(

[Túrwen]
2/25/16, 6:25 AM
#5

Gick upp tidigt idag för läkarbesök .. ska se om jag har magkatarr eller magsår.. Har lidit mycket av det tidigare och det verkar ha kommit tillbaka. Jag hatar min mage något oerhört att den verkligen knappt tål något den antingen stannar upp och bara jäser tills dess att den står ut och det gör jätte ont, kramper, magsyra upp i strupen, bullrande ljud… LCHF får visserligen ordning på åtminstone kramperna och slö tarm men magkatarr/magsår som är ett sjukdomstillstånd i sig måste man tackla på andra vis

Erik J
2/25/16, 10:00 AM
#6

Idag är en riktigt dålig dag, sämsta på länge. Har bajsat fem gånger på två timmar sen jag vaknade. Just nu görs en utredning på min mage. Jag har fått inolaxol utskrivet och jag får inte äta laktos på tre veckor, men laktos verkar inte vara mitt problem. Jag har precis köpt en ny müsli med mycket fibrer plus att jag alltid äter fiberrikt bröd och jag börjar tro att fibrerna förödande för mig. Ska köp vitt bröd idag och ris- eller majsflingor. Får se om magen blir något bättre av det.

Annons:
Upp till toppen
Annons: