Annons:
Etikettbehandlingar
Läst 2270 ggr
Lia
2/16/16, 3:02 PM

Iberogast

Iberogast har jag hört mycket gott om, och för att vara helt ärlig låter det som en supermedicin. Men hur är det egentligen? Någon här som testat? Den innehåller tydligen alkohol, och jag som äter Venlafaxin ska ju undvika det. Men det verkar inte vara så mycket, så det kanske inte gör något? Jag får fråga läkaren. Hur tycker ni att det är, om ni testat? Berätta så mycket ni bara vet!

Annons:
Love Lejonhuvadekaniner
2/20/16, 12:21 PM
#1

För mig hjälpte det lite men inte så värst mycket. Vart av med lite smärta men magen är forfarande inte bra av det. Så jag sluta med det och nu har jag även slutat med alla medecinen för jag kände mig så stressad av alla mediciner och kosttillskott. För mig funkar inolaxol bäst för det är ofta jag har problem med att gå på toa möste göra det flera gånger om dagen eller ingen gång.

Mvh Elin:)
Ni får gärna ta er tid att gå in på min hemsida;)
http://ittholenskaniner.weebly.com/till-salu.html

Fransu
2/22/16, 8:39 PM
#2

Jag får ibland IBS-skov med ihållande illamående. Då har jag tagit Iberogast och det har hjälpt tycker jag.

"Grief is like the ocean; it comes on waves ebbing and flowing. Sometimes the water is calm, and sometimes it is overwhelming. All we can do is learn to swim."

Sollar
2/23/16, 11:04 AM
#3

Jag har tagit iberogast i flera år och kan inte klara mig utan det. Den liksom tvingar mgen att arbeta men lugnt.

Wony
4/4/16, 6:20 PM
#4

Har funderat på att testa det mot mina gasbesvär, tycker att t ex dimetikon inte hjälper ett dugg nämligen, så det tar jag inte ens. Någon som har upplevt att gasbesvären har minskat med iberogast?

Sollar
4/6/16, 11:35 PM
#5

#4 Det har det inte hjälpt mot för mig iaf tyvärr.

Upp till toppen
Annons: