Annons:
Etikettövrigt
Läst 1660 ggr
Anonym
Anonym
2016-03-23 23:17

Typiskt mig

Såhär brukar det se ut för mig när jag ska någonstans. 

Jag äter i god tid eftersom jag i princip alltid behöver springa på dass efter. Så jag åt 2h innan jag skulle gå. Blev inte nödig men innan jag skulle gå försökte jag för jag kände det i magen. Det ville sig dock inte.

Halvvägs till bussen bubblade det till. TYPISKT!  Jag ville inte missa bussen och fick planera var jag kunde komma till en toa fortast.  Kallsvettas på bussen. Lider. Rött ljus överallt och folk på alla hållplatser. Äntligen i stan. Halvspringer mot stället med toaletter. Går ner och märker att jag inte har växel. Nu är det panik. Svetten rinner i pannan. Upp till butiken ovanför för att växla. Precis då byter dom personal. Jag undrar om jag kommer klara det. Får växel springer ner och då håller en gubbe på att byta llås på den enda lediga toan. Nu är jag genomblöt av svett. Han ser det och skyndar sig.

In på dass. Av med jacka och ääääänliiiiigeeeeen i mål. 

Jag HATAR att det alltid är så. Kan ha bajsat precis innan jag går hemifrån och ändå händer samma sak. Jag är så trött på det.

Annons:
Bill&Bull
2016-03-23 23:30
#1

Usch vad jobbig situation! :/

||My Love For Animals Is Immortal||

Anonym
Anonym
2016-03-23 23:36
#2

Ja hela mitt liv handlar om var det finns dass

Lia
2016-03-24 00:37
#3

Usch jag känner igen det allt för väl… Som tur är finns toa på min buss. Men det är lätt att åka för långt om man fastnar där.

Anonym
Anonym
2016-03-24 01:08
#4

Detta var vanlig stadsbuss. Har ni toa på dom med?

Lia
2016-03-24 01:16
#5

#4 Nej tyvärr :-/

IaMiaMaria
2016-05-09 14:52
#6

ja det där känner jag igen väldigt väl. Kan gå på toa 3 gånger innan jag ska iväg och sen om jag sitter i ett väntrum för att tex träffa doktorn så börjar det bubbla i magen bara några minuter innan det är min tid. Jätte jobbigt är det.

//Maria

Everything will be okay in the end, if it´s not okay it´s not the end.

Annons:
surikatflicka
2016-05-27 17:04
#7

Åh! Jag vet precis vad du menar, kan inte minnas alla gånger jag suttit helt avklädd på nån random toalett och mått superilla samtidigt som mamma undrar om allt är okej eftersom jag varit på toaletten ganska länge. Dessutom brukar jag inte vilja gå ifrån toan eftersom det fortfarande känns som om man behöver bajsa. :(((( även om man e klar.

Om jag inte svarat på något i en tråd får du gärna skicka iväg ett PMGlad


Briannon
2016-07-15 14:28
#8

Känner mycket väl igen det där scenariot 😕

Upp till toppen
Annons: