Annons:
Etikettkost
Läst 1517 ggr
Sommarek
3/29/16, 2:31 PM

Mat som INTE borde funka

Är det nån annan som har upplevt att mat som egentligen inte borde funka (fet mat, kryddig mat etc.) går hur bra som helst? Ibland när vi är bortresta, till exempel, är det enda som inte får min mage att balla ur - chips och pommes, vilket ju inte är det sundaste. Annars gillar magen inte fet mat, men just detta går hem, även om jag inte ens kan äta en bit kött.

🤔

Sajtvärd på Wicca ifokus och Halland iFokus

Annons:
Intehärutandär
3/30/16, 2:44 PM
#1

Inte mat, men kolsyrad läsk - tyvärr.

Sollar
3/30/16, 8:26 PM
#2

Jag mår mycket bättre av fet mat än av grönsaker och frukt och sånt tyvärr, så irriterande.

[Túrwen]
4/1/16, 9:03 AM
#3

Klarar fet och kryddig mat galant! 

Det jag där emot inte kan bryta ner är alla typer av spannmål. Ris har jag också märkt på senare tid att min mage har svårt för. Har blivit vegetarian sedan ett par veckor tillbaka men skulle säga att jag är till 70 % vegan vi får se hur magen känner över denna omställning.

Sommarek
4/1/16, 9:33 AM
#4

Spännande att det är så skilda saker som triggar - eller inte triggar - ens mage. Ibland känns det inte ens som samma sjukdom.

(För min del kan jag lätt klämma en kebab, men äter jag en "rå" banan flippar magen helt… 🤔)

Sajtvärd på Wicca ifokus och Halland iFokus

Love Lejonhuvadekaniner
4/15/16, 8:34 PM
#5

Tacos är der värsta min mage vet:( pizza går bra för mig men annars är dem stark mat som den inte gillar:/

Mvh Elin:)
Ni får gärna ta er tid att gå in på min hemsida;)
http://ittholenskaniner.weebly.com/till-salu.html

Jaguar_
4/17/16, 1:31 PM
#6

Chips fungerar på mig om jag är hård i magen eller nått.. 😉 fast nu fungerar det bara ibland.

Don't anthropomorphize animals. They are not human, so don't expect them to express themselves the same way. It's important to respect animals for who they are, rather than assuming they'll communicate on your terms.

Annons:
Upp till toppen
Annons: