Annons:
Etikettövrigt
Läst 1589 ggr
VampireGirlElvira
12/8/16, 6:35 PM

Hatar mina föräldrar!

Så var det dags igen!!! Båda mina föräldrar avskyr mig just nu! Jag kan inte ro för att jag som har IBS inte orkar att hälsa på dom! Jag kan inte ro för att jag har ont på grund av det! Jag kan inte ro för att DOM tjatar på mig om varför jag och min man inte kan hälsa på dom oftare! Hur f*n skulle det kännas ifall JAG skulle tjata på dom ifall DOM skulle kunna komma och hälsa på oss varenda j***a dag!!! Jag har mer vett än dom att man inte kommer någon vart ifall man tjatar på någon om någonting!!! Jag har inte det behovet som dom att ha någon i närheten varje dag!!! Jag har andra syskon som dom kan ha som hälsar på hos dom! Jag har dessutom sagt gång på gång till dom att jag INTE kan planera någonting på grund av att allt kan vända på en femöring! Jag kan inte ro för att jag har min j***a IBS! Jag skulle självklart velat att allt skulle bli bättre, men nu är det f*n inte så!!! Och dom accepterar det inte! Dom tjatar och tjatar om det finns några andra behandlingar som kan göra det bättre för mig, och det har jag också förklarat att det ej finns! Det finns Remicade behandlingen som jag tar var sjätte vecka, det finns Asacole och Panocoden som jag tar två gånger per dag, det finns Alvedon och Tramadol som jag tar när jag får riktigt j***a ont(!!!), jag äter rätt och jag motionerar regelbundet men i långsam takt, jag har provat på en massa olika andra mediciner, men inte hjälper det, och det vägrar dom att förstå!!! Sorry, men jag behövde ventilera mig lite. Jag är så förbannad just nu! Dom har fortfarande inte satt sig in i min situation på hur jag har det varje dag. X(

"I am beautiful no mater what they say.
Words won't bring me down."

Annons:
fossingen
12/15/16, 11:43 PM
#1

#0 Det är sällan någon förstår hur man mår fören de lider av samma sak. Har själv IBS och tarmfickor och får springa på toan massor varje dag. Speciellt extra mycket vid viss mat, mens, osv. Jättejobbigt. Förklara helt enkelt att det är som magsjuka i princip, för det är så det är.


VampireGirlElvira
12/17/16, 9:33 AM
#2

Det är ju det som är problemet. Jag har sagt det till farsan och morsan många gånger med att jag måste ta en dag i taget och att jag inte kan lova någonting. Nu är jag kraftigt förkyld t.ex. Har varit det i några dagar. Det är ju på grund av att Remicaden gör att immunförsvaret försvagas. Jag tog Remicade förra veckan, och så blev jag förkyld två dagar efter, och har haft det sen efter det. Nu vet jag inte ens om vi kan fira jul hos någon. Jag och min man har blivit bortbjudna till min och hans familj, men jag vet ju tyvärr inte hur jag kommer att må. Så allt är piss nu igen. : (

"I am beautiful no mater what they say.
Words won't bring me down."

Anonym
Anonym
3/6/17, 9:27 PM
#3

Har du provat antibiotika? Kom på att jag läste om det i en annan tråd! http://kolhydrater.ifokus.se/discussions/5886572bce12c4289e00cb4c-parasiter Läs kommentar #35 om jag inte minns fel! Hoppas det löser sig för dig om det inte redan har blivit bättre..

VampireGirlElvira
3/9/17, 7:39 AM
#4

Jag tror att man inte får ta Antibiotika hursomhelst tyvärr.

"I am beautiful no mater what they say.
Words won't bring me down."

Anonym
Anonym
3/9/17, 8:02 AM
#5

#4 Nej såklart man inte får ta hur som helst! Men hade jag haft sådana bekymmer som du så hade jag sett till att få det utskrivet och provat! Alternativt visat läkarn den tråden jag länkade till. Det är ju värt att prova, att ha det som du har det hade jag inte stått ut med! 😕

VampireGirlElvira
3/9/17, 8:49 PM
#6

Jag har aldrig tänkt på att jag har kunnat fråga min läkare om det. Det är värt att testa på ifall jag får godkänt från min läkare. : )

"I am beautiful no mater what they say.
Words won't bring me down."

Annons:
Anonym
Anonym
3/9/17, 8:53 PM
#7

#6 Ja absolut värt att greppa minsta lilla halmstrå man hittar! Hoppas det löser sig, lycka till! 😊👍

Upp till toppen
Annons: